تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

وزیر جهاد کشاورزی در قلعه‌گنج

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳ ب.ظ

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی به جز سرمایه‌گذاری که در حوزه دام و طیور صنایع مرتبط با انواع کشت و کارهایی که در منطقه داریم از انواع سورتینگ و بسته بندی‌های مرتبط با صنعت باغبانی منطقه جنوب و صنایع مرتبط با پیاز و سردخانه‌ها انجام دهند.

 

خاوازی با بیان اینکه بانک کشاورزی این آمادگی را دارد تا تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد گفت: یکی از نگرانی‌های ما در جنوب استان کرمان بحث مازاد محصول پیاز است که از چند بعد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه  ارتباط کامل را با وزارت خارجه برقرار کردیم گفت: از هفته آینده کارگروه ملی پایش پیاز جنوب استان کرمان در وزارتخانه راه‌اندازی می‌شود.

 

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: استاندار کرمان عضو ثابت این کارگروه خواهد بود که بحث پیاز را در جنوب کرمان را ساماندهی خواهیم کرد که کشاورزان در این بخش صدمه نبینند و تعرفه‌ها را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد به حداقل خواهیم رساند.

 

خاوازی تصریح کرد: تصمیم‌های خوبی در حوزه صادرات گرفته شد که پیگیری خواهیم کرد و از سوی دیگر بحث خرید تضمینی است که آن را در شورایی که قانون آن را در وزارت جهاد کشاورزی انتقال داده شده دنبال خواهیم کرد و مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه توزیع شبکه مویرگی پیاز را در برنامه داریم گفت:  پیاز را به سراسر کشور عرضه خواهیم کرد و سازمان تعاون روستایی موظف است که عرضه مستقیم این کار را در تمامی کلان شهرها داشته باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
عرفان حبیب نژاد 1