تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

برد خارج از خانه شاگردان خطیبی در تبریز

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ق.ظ

تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

 

بازیکنان تراکتور از دقایق ابتدایی این بازی عملکرد بهتری نسبت به شاگردان رسول خطیبی داشتند و ضربه برگردان محمد عباس زاده در دقیقه 5 به تیرک دروازه آلومینیوم اراک برخورد کرد.

 

در ادامه بازی نیز برتری تراکتوری‌ها ادامه داشت و تیزهوشی محمد عباس زاده در دقیقه 17 نیز دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد که با خروج دروازه‌بان این تیم همراه بود. در اواسط نیمه نخست بازیکنان تیم مهمان هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما مدافعان تراکتور اجازه تهدید دروازه‌شان را به شاگردان خطیبی ندادند.

 

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، محمد عباس زاده در دقیقه 34 با ضربه سر از روی ارسال مسعود شجاعی، برای دومین بار تیرک دروازه آلومینیوم اراک را به لرزه در آورد. در دقیقه 39 این تیم مهمان بود که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ایستادگی مدافعان تراکتور باعث شد این فرصت به کرنر تبدیل شود.

 

دقیقه 40 بازی با خطای حبیب فرعباسی روی بازیکن حریف، آلومینیوم اراک صاحب ضربه پنالتی شد که امید سینگ با استفاده از این فرصت و برخلاف جریان بازی، گل اول دیدار را به نفع آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

 

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بازی ثمری نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان برسد.

 

در نیمه دوم باز هم این تراکتور بود که شروع بهتری داشت. این تیم توانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه آلومینیوم طرح‌ریزی کند اما بازی تدافعی و متمرکز شاگردان خطیبی اجازه گلزنی و خلق موقعیت بیشتر را به بازیکنان تراکتور نداد.

 

در حالی که تیم میزبان در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بود، شاگردان خطیبی در موقعیتی خطرناک فرصت گلزنی داشتند اما این توپ با اشتباه مهاجمان آلومینیوم به بیرون رفت. از دقیقه 70 بازی تراکتوری‌ها نفوذ بیشتری داشتند اما درخشش حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک مهاجمان تراکتور را ناکام گذاشت.

 

اوکاشه حمزویی که در دقیقه 79 وارد زمین شده بود، در دقیقه 88 یکی از بهترین موقعیت‌های تراکتور را از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با برتری یک بر صفر تیم مهمان دنبال شود. این بازی در نهایت با شکست یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

 

به گزارش تسنیم، بازیکنان تراکتور در این بازی برای گرامیداشت یاد مهرداد میناوند با بازوبند مشکی به میدان رفتند.

مصدومیت مسعود شجاعی در دقیقه 22 بازی موجب توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

 

در دقیقه 40 این دیدار کادر فنی و بازیکنان تراکتور اعتراضات زیادی نسبت به اعلام ضربه پنالتی به نفع آلومینیوم اراک داشتند که این موضوع توقف چند دقیقه‌ای بازی را در پی داشت.

 

در برخی از دقایق این دیدار بازیکنان دو تیم به ویژه آلومینیوم اراک اعتراضات شدیدی نسبت به قضاوت داور بازی داشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حبیب نژاد 1