تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

به دنبال تقویت تراکتور در فاز هجومی هستیم

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: باز هم سؤال من از داور این است که پاسخ قانع‌کننده‌ای هم نگرفتم. زمانی که دروازه‌بان توپ را اول با دستش می‌زند، مگر پا یا سایر قسمت‌های بدن، جزو بدن دروازه‌بان محسوب نمی‌شود؟ فرعباسی روی ارسال تیم حریف اول توپ را زد و بعد از آن با مهاجم حریف برخورد کردند. حتماً باید کارشناسان نظر بدهند اما بعید می‌دانم که آن صحنه پنالتی بوده باشد.

 

چمنیان در خصوص تأثیر اشتباهات داوری در روند فعالیت باشگاه‌های خصوصی گفت: در فضای فوتبال ما که اکثر تیم‌ها از منابع دولتی و ملی استفاده می‌کنند، اگر باشگاهی خصوصی است و وارد تیم‌داری در سطح لیگ برتر می‌شود، خیلی خوب نیست که این‌قدر فشار بر آن زیاد شود که یا انصراف دهد یا با سختی مسابقات لیگ را ادامه دهد. در این شرایط فکر می‌کنم که انگیزه‌های تیم‌داری و حضور در سطح ورزش حرفه‌ای برای بخش خصوصی کم خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امیدوارم در تصمیماتی که داور گرفت، قصد و غرضی وجود نداشته باشد اما این تصمیمات، اشتباهات تأثیرگذار بودند. در نیمه اول با یکی دو قضاوت یا سوت بهتر شاید شرایط بهتری رقم می‌خورد. نیمه دوم هم آن صحنه پنالتی رخ داد.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نهایت باز هم می‌گویم در روزی که ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم فرصت‌های مسلمی که به وجود آوردیم را به گل تبدیل کنیم، اگر تنبیه شدن ما اشتباه و تقصیر خودمان باشد، حتماً باید جبران کنیم اما در روزی که قضاوت داور در نیمه اول و نیمه دوم سروصدای دو تیم را درآورده بود، فکر می‌کنم قضاوت متعادلی نبود.

 

چمنیان افزود: امیدوارم برای بازی‌های آتی کمیته داوران تصمیمات بهتری بگیرند. حداقل برای بازی تیم‌های بزرگ‌تر که در سطح بالاتری هستند، از داورانی استفاده کنند که هم تجربه بیشتری دارند و هم می‌توانند شرایط بازی را به خوبی کنترل کنند.

 

وی ادامه داد: مسلماً همه تیم‌ها از اول فصل تاکنون عملکرد خودشان را نشان داده‌اند. فکر می‌کنم که خیلی از چینش داوران باید بر اساس نوع عملکرد تیم‌هایی که مقابل هم قرار می‌گیرند، صورت بگیرد. امیدوارم این اتفاق برای بازی آینده‌مان رخ دهد.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد غیبت اشکان دژاگه در دیدار امروز خاطرنشان کرد: اشکان دژاگه در آخرین تمرینی که در تهران داشتیم، درصحنه‌ای که روی شوت به دروازه کار می‌کردیم، پایش دچار کشیدگی شد. خیلی امیدوار بودیم که به این بازی برسد اما شب گذشته یک ‌بار دیگر کادر پزشکی وضعیت او را بررسی کردند و به منظور حفظ سلامتی دژاگه تصمیم گرفتیم در این بازی به او استراحت بدهیم. در واقع او در بازی امروز نمی‌توانست به صورت صددرصدی در اختیار تیم باشد.

 

چمنیان در مورد رضایتش از نوع بازی تراکتور در دیدار با آلومینیوم اراک گفت: مسلماً از نوع بازی تیم‌مان در بازی امروز راضی نیستیم. برتری، زحمات و تلاش تیم در کل بازی امروز حتماً باید منجر به گل می‌شد تا ثمره زحمات‌مان را ببینیم. از دست دادن امتیاز در داخل خانه برای ما سختی خیلی زیادی دارد. این مسئله ما را مقداری از کورس قهرمانی دور می‌کند اما امیدواریم در بازی‌های آینده آن را جبران کنیم.

 

وی در مورد استفاده نکردن از تعویض‌های تراکتور در بازی امروز خاطرنشان کرد: چون نیاز به بخش تهاجمی داشتیم، تنها بازیکنی که می‌توانست در این بخش به ما کمک کند، اوکاشه حمزاوی بود که با حضور او تعداد مهاجمان‌مان را افزایش دادیم و موقعیت هم ایجاد شد اما متأسفانه تبدیل به گل نشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حبیب نژاد 1