تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان خطیبی به پایان رسید.

 

بازیکنان تراکتور از دقایق ابتدایی این بازی عملکرد بهتری نسبت به شاگردان رسول خطیبی داشتند و ضربه برگردان محمد عباس‌زاده در دقیقه 5 به تیرک دروازه آلومینیوم اراک برخورد کرد.

 

در ادامه بازی نیز برتری تراکتوری‌ها ادامه داشت و تیزهوشی محمد عباس زاده در دقیقه 17 نیز دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد که با خروج دروازه‌بان این تیم همراه بود. در اواسط نیمه نخست بازیکنان تیم مهمان هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما مدافعان تراکتور اجازه تهدید دروازه‌شان را به شاگردان خطیبی ندادند.

 

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، محمد عباس زاده در دقیقه 34 با ضربه سر از روی ارسال مسعود شجاعی، برای دومین بار تیرک دروازه آلومینیوم اراک را به لرزه در آورد. در دقیقه 39 این تیم مهمان بود که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ایستادگی مدافعان تراکتور باعث شد این فرصت به کرنر تبدیل شود.

 

دقیقه 40 بازی با خطای حبیب فرعباسی روی بازیکن حریف، آلومینیوم اراک صاحب ضربه پنالتی شد که امید سینگ با استفاده از این فرصت و برخلاف جریان بازی، گل اول دیدار را به نفع آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

 

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بازی ثمری نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان برسد.

 

مصدومیت مسعود شجاعی در دقیقه 22 بازی موجب توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حبیب نژاد 1