تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

تکنیکال نیوز - اخبار تکنیکی

مجموعه ای از اخبار خاص تکنیکی

عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در روزی که تیم ما نتوانست از موقعیت‌ها و فرصت‌هایی که پیش آمد استفاده کند، مشخص بود که تیم در اثر اشتباهات خودمان یا اشتباه تیم داوری تنبیه می‌شود.

 

وی افزود: خیلی دوست نداریم در مورد داوری صحبت کنیم، همیشه سعی کرده‌ایم به داوران و تصمیم آن‌ها احترام گذاشته و تلاش کنیم بیشتر به دنبال ارائه بازی و انجام وظایف خودمان باشیم. ولی فکر می‌کنم که امروز از ابتدای بازی شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که حساسیت‌ها در مورد داوری افزایش پیدا کرد.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار با آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: دو سه صحنه قابل‌ بحث در مورد داوری وجود دارد که امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر بدهند. من از داوران، داور چهارم و نماینده فدراسیون حداقل برای افزایش اطلاعات خودم سؤال کردم که چگونه ممکن است دروازه‌بان حریف دایو کرده و توپ را در حالت درازکش بگیرد. بعد از آن بلند شده و توپی را که در دست دارد، جلوی پایش انداخته و دوباره توپ را بردارد؟

 

چمنیان ادامه داد: اگر طبق قوانین این خطا است، چرا خطا گرفته نشد؟ سؤال من این است که داوران پشت دروازه اگر واقعاً کاری انجام نمی‌دهند و در تصمیم‌گیری به داور کمک نمی‌کنند، چه مسئولیتی بر عهده دارند؟

 

وی در خصوص صحنه پنالتی که به نفع آلومینیوم اراک اعلام شد، اظهار داشت: صحنه مسلم بازی بود که شرایط بازی را تغییر داد و در روزی که ما اصلاً هیچ موقعیتی به تیم آلومینیوم ندادیم و عملاً فرصت گلزنی هم به وجود نیامد، در اثر یک تصمیم شاید اشتباه، 3 امتیاز را از دست دادیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان حبیب نژاد 1